Sidor

tisdag 7 maj 2013

Idag

Har jag skrivit klart mitt slutarbete i historia, som råkade bli nitton sidor långt. Jag har ingen aning hur det blev så. Jag orkade så klart inte läsa igenom det, men jag printade ut det och läste inledningen. Redan i den fanns några fel, men jag hatar att rätta mina egna texter, så jag kommer helt säkert att skjuta upp det till sista minuten. Väldigt snart, alltså. Jag är säker på att min text är full av upprepningar, hur kan den annars vara nitton sidor lång?
En annan sak som jag märkte någon gång tidigare på dagen, i skolan, är att mina byxor har hål. Inte ett litet hål någonstans vid knäet, utan två stora hål just där var jeans oftast går sönder. Mellan benen. Och ett litet vid knäet. Jag orkade inte byta dem fast jag var hemma, och nu är de totalt sönder. Oj då.
Tack och godnatt, jag har ett arbete som väntar på att bli läst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar