Sidor

måndag 13 juni 2011

Filmdag

I dag regnade det, inte roligt. Så jag cyklade till centrum och hyrde tre filmer. Twilight, Eragon och The day after tomorrow. I Makuuni träffade jag tre av mina kompisar, och sedan for vi hem till mej och se på film. Vi valde Twilight, men ingen tittade så väldigt uppmärksamt, vi pratade, tittade på Fjuni som fjantade sej, lekte med Ågren... De for hem, jag bakade bröd, vi åt middag... Efter det tittade jag och pappa på The day after tomorrow, ganska överdriven katastroffilm som handlar om en andra istid på jorden. USAs flagga syntes typ 72 gånger i hela filmen, samma sak med frihetsgudinnan... Filmerna är hyrda för tre dagar, men om det fortsätter i den här takten har jag väl snart sett alla på under ett dygn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar