Sidor

torsdag 23 juni 2011

Blogg-sommarpaus

Tror inte att jag kommer att blogga så mycket nu fram till typ mitten av augusti, för nu börjar ju sommarlovet på allvar!  Alla får semester, vi far till lande... Så här ser mitt program ut för en tid framåt:

  1. Fira midsommar fredag-lördag
  2. Fara till lande åtminstone lördag-tisdag, kanske längre
  3. Senast fredag, komma hem och blogga & packa till...
  4. ...FBK-lägret som börjar på söndag (men man måste fara till stationen och packa på lördag)
  5. På nästa söndag kommer jag hem igen, bloggar kanske, eller så far jag direkt till våra kusiners lande (om jag minns rätt skulle vi fira någons födelsedag)
  6. Fara hem och tvätta lägersaker och blogga, antar jag
  7. Vara på lande
  8. Äta glass
  9. Fara ut med båten
  10. Simma i havet
  11. Fara till Högsåra/Farmors Café
  12. Äta mera glass
  13. Bränna mej i solen
  14. Blogga från någon random dator på något random ställe
  15. Simma mera
  16. Baka jordgubbskaka
  17. I början av augusti: fara hem och packa till scoutlägret
  18. Blogga
  19. Fara till scoutlägret
  20. Ha roligt där
Tja, så antar jag att bloggningssäsongen börjar (och med den också skolan...)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar