Sidor

onsdag 11 maj 2011

Sommarlov

Nu börjar alla hobbyn ta slut. I dag var det konstis sommaravslutning, jag tror att scouterna slutar nästa vecka, FBK slutar om två tror jag, allt börjar liksom ta slut. Så blir det äntligen SOMMARLOV! Bara vara ledig och ha det skönt i typ 11 veckor :) Jag ska fara på några läger, säkert fara till kompisars lande, vara på vårt eget lande, åka båt, äta glass, äta jordgubbar, plocka smultron, simma... Särskilt efter den här vintern ska det bara bli så skönt att äntligen kunna vara utan vinterrock på! Det har man nog kunnat göra ganska länge, men ändå... I dag hade jag inte ens med mej min college eller jacka till skolan, men man kan nog inte riktigt säga att man kunde vara helt utan... På morgonen blev det lite kallt...
Så har jag också nästan lyckats bränna mej, både i dag och i går. Inte så farligt, men nog så att man känner att man kanske inte borde ha varit ute i solen den där sista halvtimmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar