Sidor

lördag 7 maj 2011

Mors dag



I morgon är det Mors dag här i Finland. Mamma Morot ska så klart firas! Nu kan jag berätta allt, eftersom hon är på en fest och antaligen inte kollar min blogg innan i morgon, och då är det för sent. I kväll (jag började typ halv tio) har jag glaserat mina morsdags-hallon-cupcakes, som verkar supersmarriga, bakat bröd som får jäsa ute på balkongen över natten och packat in mitt paket. Säger vad som finns inuti paketet gör jag ändå inte, om Mamma Morot ändå av någon orsak skulle läsa min blogg. Ni får höra i morgon! En liten bild kan ni väl få se (:


I morgon ska också jag, Calzzi och Fiisu sjunga på en konsert med Sås&Kopp och Arne Alligator&Djungeltrumman. Att sjunga med Sås&Kopp brukar alltid vara väldigt roligt, och antagligen är i morgon inget undantag. Lägger upp bilder i morgon, om nu någon orkar fota.
- Posted using BlogPress from my äiPäd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar