Sidor

måndag 28 oktober 2013

Noll inspiration

Jag skrev precis klart ett urenkelt språkriktighetprov, som tack för att jag gjorde det på tio minuter och tyckte det var lätt kommer jag antagligen att få en sjua. Nästa uppgift är att skriva en insändare. Lina skriver en med rubriken "Candy crush förstör mina vänskapsband", Andreas har funderat både på "Bennis inverkan på samhället" och "Fler pingviner till samhället". Min inspiration är på minus tretusen och det kommer säkert att sluta med en insändare som klagar på skolmaten eller något annat precis lika onödigt och oviktigt.
Veckoslutet hoppade förbi med helt för snabb fart, men jag hann med massor. Jag var på sminkauktion i Hellus rum, på bokmässa och matmässa, hos Emil, i Hellus kök och lekte restaurang och hemma och lekte restaurang en gång till. Min syster och hennes vän förde oljud halva natten mellan lördag och söndag och lät mig inte alls sova ordentligt. Därför gick det så att den extra timmen som borde ha funnits någon natt inte alls märktes, och jag var precis lika trött den här morgonen som annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar