Sidor

torsdag 3 oktober 2013

Cafémys och shopping


Den här torsdagen har jag hunnit med massor. Dagen började väldigt strålande med att jag bara inte klarade av att stiga upp ur min säng, så jag låg kvar en extra stund. Jag måste inte ens hoppa över morgonmålet, duschen eller att borsta tänderna, och hann till tåget hur bra som helst. Jag trivs fortfarande lika bra på Qullma, och hittills har jag fällt exakt en kaffemugg och halkat i köket en gång. En gång har jag sprutat ånga på en annan människa, och några gånger har jag fällt kastruller i golvet så att det har blivit väldigt mycket oljud. Det är väl helt okej för fyra dagar? 
Efter att jag hade gått ut genom dörren med min kasse fylld av mat (ännu en rolig grej med min restaurang) träffade jag mina vänner och vi gick till ett café. En liten shoppingstund, en tur genom stockmanns öppna personalhissar och en guidad tur genom några andra av stockmanns personalutrymmen senare kom vi hem. Middagspaus och akselishopping med Lina, det är alltid lika roligt att köpa så billiga saker. Efter det fick jag ännu dra ett mycket improviserat förstahjälpmöte åt ett gäng scoter. Nu ligger jag i min säng och tänkte sova tills sju i morgon. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar