Sidor

fredag 10 september 2010

Triss i nyheter


Hehe. Gissa vad som har fått mej att blogga. Okej, det var många saker:
  • Alla var sura på mej och sade att om jag inte börjar blogga igen stänger de mitt blogspot-konto (och DET ville jag ju inte)
  • Det blev helt enkelt för mycket nyheter som jag inte har informerat världen om
Och så den viktigaste orsaken:
  • Jag har bakat en supermumsig kaka!!!
Okej, ta er först en titt på den här bilden. Vad ser ni? Antagligen Fiisu, en lampa, och, om ni har bra syn, en kakbit. Men om ni tittar noggrannare, vad ser ni då? Jo, på Fiisus näsa finns det ett par brillor, även kallade glasögon. Hon ser cool ut, eller vad?

Jo, och lampan är ingen normal lampa, utan pappas nya lampa (Luceplan Titania Terra) (länk)
Fixar ett nytt inlägg om den sen.

Och kakbiten är definitivt ingen vanlig kakbit, utan en supergod snickers-kaka! Recept i nästa inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar