Sidor

måndag 27 september 2010

Stackars Ågge!


På lördagen så var Ågge i slagsmål med två andra hundar i hundparken, och han fick ett sår i örat. Och i dag när jag gick ut med honom på morgonen så bara pep han! Det blev att genast ringa till veterinären.
Mamma Morot ringde, och vi fick en tid halv tio. Jag börjar 10, så jag förjde med för att hålla redan på Fjuni. En galen hund och en galen ettåring är lite svåra att hålla reda på om man bara är en... Men veterinären var försenad, så det dröjde till halv elva innan vi kunde fara. Inte för att jag klagar, jag missade 30 minuter av vår mattatimme (:
På Åggis var det inte större fel, men såret i örat var infekterat så han fick antibiotika. Hans benmuskel var också helt svullen, men allt lär ska bli bra bara man väntar. Det var tur för Ågren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar