Sidor

lördag 20 februari 2010

Oj då!


Jag har inte bloggat på jättelänge, och det har ju inte varit så att jag inte hade något att blogga om. Jag kan säga allt jag BORDE ha bloggat om
  • Calzziz födelsedag den 18:e, hon fyllde 10
  • Fjunis bastu-premiär på torsdagen, hon är trots allt en finländsk baby.
  • Fjunis andra tand
  • Vårt nya Wii-spel Wii Sports Resort, som Calzzi fick till present
  • Melodifestivalen, Darin och Alcazar ska ju ändå vara med i dag. Och de känner vi från förr, vilket inte har varit fallet med alla melodifestivals-artister det här året
  • Båtmässan som Pappa Päron tvingade oss med till (Haha, egentligen kom vi frivilligt)
Och först NU kommer jag till saken. Nu är vi på Huimala, en sorts lekpark i en stor hall. Här finns det jättestora trampoliner, som man studsar HÖGT i. Här fins en stooor labyrint, som har bollkanoner i mitten. Och så finns här ett jättestort hoppslott med en rutschbana, som vi har klättrat upp för. Pappa Päron trodde att här sulle bli så tråkigt att han tog med datorn, och det var ju bra det. Och så glömde jag en sak på blogga-om-listan; Linzzu var över natten hos oss förra natten. Sätter också in en länk till Huimalas hemsida, bilden är med trampolinerna i bakgrunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar