Sidor

lördag 13 februari 2010

Kärlekstest & Dogge Doggelito

Calzzi håller på och gör alla kärlekstest hon hittar i gamla Julior på mej. Den senaste frågan var "Vilken replik gillar du bäst?
1. Du är så söt att jag får hål i tänderna
X. Din pappa måste vara tjuv, för han har stulit alla himlens stjärnor och satt dem i dina ögon
2. Det är ju du och jag, baby!"
Hmm, du får gissa vad jag svarade...
Och så sisådär 10 andra likandana frågor. Enligt henne (eller alltså testet) är mina drömkillar Aston Kutcher, Justin Timberlake och Rupert Grint. Haha, jag tycker inte riktigt det stämmer. Men å andra (NU sade Calzzi en kommentar som lät så här; "För du tycker om vampyrer") sidan så känner jag ju inte dem personligen. Men det tror jag inte heller den som skrev testet gör.

Jag tittade dessutom aldrig på bidragen till melodifestivalen, det blir väl att se dem i direktsändningen som börjar om en halvtimme. Jag bloggar säkert lite medan det håller på... När jag nu inte hann kolla på dem hejar jag fortfarande på Dogge Doggelito. Ågren har för övrigt fått ett nytt smeknamn, Ågge Åggelito.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar