Sidor

fredag 12 februari 2010

Förklaringar till etiketter (metadata!!)

Okej, om Pappa Päron skulle ha stått bakom mej nu skulle han ha sagt att "det heter metadata, inte etiketter" så därför satte jag dit det. Nu ska jag förklara exakt vad mina etiketter betyder.
  • Allt möjligt står för alla inlägg som har så mycket olika saker i sej att det inte går att sätta någon annan etikett på dem
  • Barbro är alla inlägg som har med Barbro von Tudelius att göra
  • Fjuni är alla inlägg som handlar bara om Fjuni (Och jo, hon är så viktig att hon måste ha en egen etikett)
  • Grej-som-jag-först-glömde-att-sätta-etikett-på-så-jag-måste-gå-in-och-redigera är ett inlägg som, jag just som etikettens namn säger, är ett inlägg jag föst glömde sätta etikett på så jag måste redigera. satte dit den bara för skojs skull.
  • Hemlighet schhh....
  • Hemsidor inlägg om hemsidor som jag tycker du ska gå in på
  • Inlägg-som-jag-inte-vet-vad-jag-ska-sätta-för-etikett-på, gissa
  • Jaccas julkalender min fina julkalender jag hade i december
  • Konstigt nånting konstigt och intressant jag kanske behöver din hjälp med?
  • Mat, motsvarar recept lite bara att utan recept, bara om mat och bakverk
  • Någonting intressant nånting som rör alla läsaren och är viktigt
  • Pyssel några av mina konstiga pyssel-infall högst antagligen
  • Recept recept på saker jag har lagat till i köket
  • Regn dripp-dropp, dripp-dropp...
  • Roligt gissa igen
  • Serie en av mina galna recept-serier
  • Skolan, vad säger namnet er?
  • Sommar sol, hav och glass...
  • Tävling vad väntar du på? Sätt i gång och tävla!
  • Underhållning musik, filmer, tv-program o.s.v
  • Video filmer jag eller någon annan har filmat och lagt upp
  • Vinter snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, orkar någon mera?
  • Ågren åggi-doggi, lurvbullen, kaffe, Ågge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar