Sidor

lördag 20 februari 2010

Calzziz födelsedag

Bäst att ta itu med att blogga om alla grejer på listan i förra inlägget innan det är försent. Jag tror jag skippar det där om båtmässan, jag har inte så mycket att säga om den, utom att vi åt godis, hihi...
Calzzi fyllde ju alltså 10 år den 18 februari. Vi vaknade halv sju, gäsp, för att hinna fira henne eftersom hennes skola började klockan 8.10. Hon fick massor av presenter, redan dagen före hade hon fått ett Wii-spel, Wii Sports Resort, av mommo och moffa, som vi förresten köpte lite flera grejer till så att vi kan fäktas mot varandra, hihi. Alltså på Wii-spelet, inte i verkligheten. Så fick hon ett Huimala.besök, som vi gjorde i dag. Så fick hon en bok av mej, 1001 frågor om Harry Potter och hand magiska värld (Hon ar typ läst alla böcker 7 gånger var), som jag frågade en superkomplicerad fråga ur. OCH HON KUNDE SVARET!!!!! Frågan var; Säger Luna Lovegood att heliopater lever i vatten, luft eller eld? Svaret var eld, om nu någon undrar. Så fick hon ganska många presenter till, jag orkar inte berätta allt. På kvällen åt vi middag enligt hennes önskemål, hon hade önskat sej en choklad-fudge-kladdkaka till efterrätt. Jag har inte receptet på den här datorn, ska sätta in det så fort jag bloggar från andra datorn. Och det lär inte ta länge, jag har många saker kvar på listan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar