Sidor

måndag 15 februari 2010

Barbros comeback

I dag i skolan så skulle vi skriva en artikel till vår egen tidning, alla har en tom tidning man ska fylla med antingen utklippta artiklar eller sådana man själv har skrivit. I dag skulle vi alltså skriva en själv. Jag skrev mååånga artiklar, tre stycken på 1/2-1 sida var. En handlade om när John Lennon dödade Musse Pigg med Luke Skywalker's lasersvärd, en handlade om när det blev kaos i en skola på grund av Madonnas nyaste skiva och en om Barbo von Tudelius comeback. Ska skriva den här i bloggen i morgon tror jag, om jag hinner skriva av den i skolan. Så skrev jag också en insändare i Barbros namn var det stod att hon hatade alla unga popsångerskor, speciellt Miley Cyrus och Vanessa Hudgens. Innehållet i comeback-artikeln handlade mest om att det ska komma en "Barbro the movie" till sommaren och att alla tidigare avsnitt har publicerats här på jaccasblogg.blogspot.com. Lite reklam för min blogg, alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar