Sidor

måndag 12 september 2011

Regn

Blä och usch. Det regnar. Jag vill inte! Man blir blöt och kall, det är mörkt och man kan inte ens låtsas att det ännu är sommar. När det dessutom regnar 24/7 och antagligen kommer att göra det i mååånga månader till.
Som tur blir det snart höstlov, och då ska vi till LONDON om nu någon har lyckats missa det :) Jag, mamma och Calzzi far dit och hälsar på mammas kompis som bor där. Vi ska fara på The Lion King, shoppa, gå till någon marknad, säkert titta på sevärdheter och bara chilla. Det blir jätteroligt! Så om någon har några tips på vad vi ska göra, säg till!
Som om det inte skulle räcka så jag jag också till Åland på spejardagar första veckoslutet i oktober. Det är nu kanske inte riktigt samma sak, men ändå! Två dagar på Åland med scoutkompisar, antagligen både nya och gamla. Och mååånga timmar på båten...
Nu ska en bokrecension skrivas, en mattaläxa göras, en uppsats skrivas färdigt, det ska läsas till ett biologiförhör och jag ska skriva engelskameningar. Så går det när man lämnar allt till sista minuten. Men kanske, kanske, kanske kan jag på något sätt förvandla min blogg till den där moddauppsatsen... Projektet vi håller på med heter "Boken om mej" så det borde ju gå... Jag och min blogg... PERFEKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar