Sidor

torsdag 15 september 2011

Pizza & glass

Jag kom för en stund sen hem från Pizzeria 7b, vår klass egen pizzeria! Vi hade pizzakväll i hussasalen, till efterrätt blev det glass med chokladsås och kolasås. Namnamnam! Eftersom vi hade åtta ugnar på 250° och vi var 40 personer inne i ett klassrum blev det ganska varmt till slut... Så det slutade ungefär med att jag och alla mina klasskompisar gick ut i korridoren och nästan dog av hetta på sofforna. När vi hade svalnat lite for vi och spelade ett såndänt fotbollsspel, ni vet som har massa typ pinnar med gubbar på. Så lyckades någon ta mina skor och jag måste jaga den genom halva skolan för att få tillbaka dem. Allt det här medan de vuxna diskade, hehe. Men vi diskade nog också lite, så tyck nu inte allt för synd om dem... Trots allt var det en jättelyckad kväll, hoppas att vi gör om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar