Sidor

söndag 18 september 2011

Julklappar

I går skrev mina systrar önskelistor. Liiite väl tidigt kanske? Eller så inte, eftersom det är just precis exakt det jag tänker göra just nu. Här, i bloggen så att ni alla får veta vad jag vill ha till julklapp. Kalla mej konstig och knäpp och galen och allt vad ni nu vill, men skyll på mina systrar. Det var de som började. Som ni antagligen vet är jag ett Angry Birds-fan. Om ni inte visste det vet ni det i alla fall nu, men det har nog varit svårt att missa det... Nu önskar jag mej mjukisdjuren. Ja, en trettonochetthalvtåring som önskar sej mukisdjur i julklapp, kanske jag är lite knäpp. Men det är ju inte vanliga mjukisdjur! Det är arga fåglar.  Som ni såg i förra inlägget har jag redan den röda. Med andra ord är det bara kvar den svarta bombfågeln, den vita bombfågeln, den blå lilla fågeln, den gula crashfågeln, den gröna dumma dåliga fågeln, "Big Brotherfågeln" (den stora röda) och så klart GRISARNA. Grisarna är på sitt sätt gulligast. Så klart är det upp till er vad ni ger till mej (eller inte ger, haha), så bestäm er och spring och köp dem låååångt före julen innan de hinner ta slut.
När jag sen har alla så ska jag bygga en megaangrybirdsbana i verkligheten, i vårt vardagsrum. Jag ska bygga en katapult varifrån man kan skjuta dem och bygga upp en bana med pafflådor. Så har jag tävlingar, den som vinner vinner något bra, jag lovar. Tur att mjukisdjuren är MJUKA, annars tror jag att vårt vardagsrum skulle få massor av skador som mamma inte blir så glad över. Okejdå, kanske hon inte blir så glad över hela den här idén. Man kan ju alltid drömma. Och hoppas att drömmarna blir verklighet...
Haha, jag gick in på Angry Birds webshop och hittade mina drömflipflops, som nog redan har funnits där länge. Med grisar på. Men nu har det också kommit strumpor! Gå och titta på dem, NU. Superfina, eller vad? Egentligen är nog allt i webshopen superfint. Det är låååångt till julen... ANGRY BIRDS WEBSHOP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar