Sidor

fredag 4 juni 2010

Vårfest

Nu är det alltså dags för vårfest. Nu är det slut på femman, vi blir äldst i skolan. Om några månader, alltså. Hihi. jag vet, jag har varit lite slö med bloggandet, men jag har haft mycket annat att göra. I varje fall, på vårfesten ska jag sjunga lite, jag ska spela lite rytminstrument, jag ska sjunga lite till med kören. Så ska rektorn dela ut stipendier, vi ska ha modevisning med kläder som vi har sytt på handarbetslektionerna, så ska vi sjunga den blomstertid nu kommer (DÅ kommer den äkta sommarkänslan), vi ska gå till klassen och ge vår lärare presenter och så får vi gå. Gissa vad min present är? Rätt, en äppelmarängpaj. I morgon ska vi ännu få betygen och så ska vår kör ännu sjunga lite på studentdimissionen. Huh, hoppas jag fick med allt. Jag återkommer med hur många hundra stipendium jag fick, och hur många vitsord jag fick som var under 1. Det blir nog högst ett halvt (: och så återkommer jag också om det hände något annat speciellt på vårfesten, som om dirigentens byxor sprack eller om rektorn pruttade i mikrofonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar