Sidor

torsdag 17 juni 2010

Sverige, båten + diverse fynd



Ja, nu kommer inlägget från min morbrors dator som jag lovade. Jag tänkte blogga redan för en stund sedan, men Fiisu sade att jag skulle blogga först när vi hade varit till Myrorna. Myrorna är en second-hand-shop, allt de tjänar går till frälsningsarmén. Men där finns inte bara kläder, där finns böcker, möbler och allt möjligt annat. Där fyndade jag två handväskor, en är helt svart och tråkig med jag ska nog göra den fin med lite nitar. Den andra är en liten jeansväska som är jättefin. Så köpte jag också ett par solglasögon och en bok. På båten visade det sej också att vissa små storlekar i deras klädbutik passar på mej, och där fyndade jag att par t-skjortor. Jag hade lovat mej själv att jag SKA ha en knallgrön swatch-klocka, och när de hade såna i en butik på båten köpte jag den med. Det är den på bilden. På bilden syns också solglasögonen och om man tittar noga den ena t-skjortan. Nu när vi har ätit vår goda (men starka) indiska lunch så ska vi snart gå ut på stan, speciellt till en godisbutik på drottninggatan, och kolla lite. Så ska vi tillbaka till båten och ha roligt med Elzu som också är med på båten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar