Sidor

onsdag 16 juni 2010

...


Jag har haft mycket att göra (och det här ska föreställa SOMMARLOV) och inte hunnit blogga. Och nu när jag väl sätter mej vid datorn så är det inte så lätt som man kanske tror att skriva ett inlägg. Det beror mest på den där lilla störande fjanten som sitter bredvid mej och drar i min hand och klickar på musen. Och trycker på knapparna på tangentbordet. Man får sudda bort många saker. Fjanten eter inte Ågren, inte Calzzi, inte Fiisu utan FJUNI. Nuförtiden ser den lilla ungen ut så här.
Jag hinner ännu blogga i dag, men sen blir det igen en paus. Vi far nämligen till Sverige på kryssning. Eller kanske jag kan blogga från min morbrors dator, han bor i Stockholm. För övrigt är det han som har varit kameraman under Barbro-inspelningarna. Men det bli i alla fall inga LÅNGA inlägg före fredag. Hejdå, ses då! Eller kanske i ett inlägg ännu i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar