Sidor

fredag 19 november 2010

Nerds & Harry Potter


Jag, Calzzi och Pappa Päron gick på onsdagen (premiärdagen!) på första delen av sista Harry Potter-filmen. Jag och Calzzi är ju allmänt kända HP-nördar så vi bokade biljetterna låååångt förväg (på söndagen...). Vi tog tåget in till stan var vi träffade Pappa Päron. Så gick vi till mcdonals och år hamburgare, och sen gick vi till en amerikansk butik och köpa biogodis. Vårt tema var "saker som vi aldrig har smakat på förut", så det blev någon grej med jordnötssmör(Papa Päron och jag tyckte om, Calzzi tyckte inte), någå choko-mint-grejer som var helt ok, cherry-coke (nåja...) och NERDS!!! De var helt supergoda! Önskade mej genast lite till julklapp när jag kom hem... Nu är det senaste tillägget på min önskerlista Nerds (x gogool plex).
Det var liksom små, små chunchiga godisar som var lite sura. Mmmmm! Det går inte riktigt att förklara...
Filmen var nog helt bra, men Pappa Päron sade att det var lite svårt att hänga med för en som inte är så insatt i ämnet "Harry Potter". Som alla andra filmer hade den sina bättre och sämre bitar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar