Sidor

måndag 15 november 2010

Julklappar

Jag hade till och med tagit bilder bara för det här ): OCH SÅ FUNGERAR DET INTE!!! GAAAAHHH!!!!

I varje fall så har jag packat in gamla leksaker som jag ska skicka till barnhem i Karelen. Gamla mukisdjor & sånt som ingen använder. Nu känner jag mej helt översnäll. Att packa paket är min favoritsysselsättning, därför ÄLSKAR jag allt som gör att man får packa paket lite i förväg (:

Så har vi också skrivit önskelistor ( alla i vår familj tycks vänta på julen...). Här kommer utdrag ur dem (allt är ordagrant återgivet):

Mamma Morot önskar sej:
  • Badskum från LUSH (En butik som förpestar ett helt köpcentrum med parfymlukt)
  • Skor
  • SEMESTER (med en solbild)
Pappa Päron önskar sej:
  • Tystnad på beställning
  • Holme i Hitis
  • Boston Whaler Montauk 19''
  • Land Rover Defender 110
Man kan ju undra vad han får...
Jag önskar mej:
  • Presentkort till HM så jag kan handla på rean
  • IPHONE!! (Galen smile)
  • Gitarr (El eller akustisk)
  • Jättecool huppare från HM
  • Super Mario Bros till Wii
Calzzi önskar sej:
  • Lego (modellbygge) (snälla pliis)
  • IPHONE!!!
  • Snygg tunika
  • Överraskningar (massor)
Snälla tomten!
Fiisu önskar sej:
  • Lego (modellbygge) Calzzi konsulterade...
  • Megapenna
  • Pampolor & hårtillbehör
  • Mjukisdjur
Fjuni önskar sej:
  • UDÄÄÄ
  • Någå som blinkar + har/för oväsen
Alla önskar sej (men skrivet med Mamma Morots stil) bidrag till resa.
Man får nu se vad julgubben hämtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar