Sidor

söndag 7 november 2010

DigiExpo

I går var jag på digimässa med Pappa Päron och fafa. Det var roligt, man kunde testa alla möjliga olika Wii-, Playstation- och Xbox-spel. Jag testade Wii Party, Super Mario Bros på Wii och ännu Wii fit. Jag kom fram till att jag nog måste önska mej Supermario till julklapp (: Wii Party var också roligt, och Wii fit har jag spelat massor av gånger förut. Om man testade Wii fick man en flaska med någon mysko grej som smakade som juice med bubblor, som var så där nja, Mer och en rabattlapp så man fick 5 € rabatt på ett spel. Wow! Så testade jag Playstion Move, som nog egentligen är exakt samma sak som Wii, men det heter Playstation. Tycker jag i alla fall. Jag kollade också på lite mini-genelecar som bara är SÅÅÅ GULLIGA! Små söta bulliga vita högtalaren! Där fanns också coola hörlurar med bland annat Hello Kitty på (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar