Sidor

fredag 29 januari 2010

Galet hår

Jag och Calzzi har ägnat halva kvällen åt att göra varandra "fina". Vi fixade håren på varandra och också naglarna. Naglarna blev väl helt bra, men frisyrerna är knappast något som man skulle vilja gå ut med. Åtminstone mitt hår är så fullt av hårsprej att man skulle kunna tro att det är en istapp. Förresten frös mitt hår i dag på morgonen till en istapp när vi hade varit och simmat med skolan och sedan gick ut på rast. det var helt enkelt mitt vanliga hår, och så hade det runnit vatten ner för det och vattnet hade frusit. det såg ut som en istapp med mitt eget hår i!

Och alla som har klagat på att jag har få inlägg; det här blev det tredje i dag sedan klockan 14.21. JAg vet att jag inte är i närheten av Rebeckas (www.rebbiwood.blogspot.com) bloggs mängd inlägg, men ändå.

5 kommentarer:

  1. Hehe, tack för att du nämnde min blogg :)<3 Snällt. PS jag har bestämt att jag skall skriva MINST 3 inlägg om dagen!

    //Rebecka

    SvaraRadera
  2. Hm, då kommer jag nog aldrig att vinna dej...

    SvaraRadera
  3. Det fattas bilderna från detta inlägg, eller åtminstone kommer de inte upp på min dator. Annars är allt bra!

    SvaraRadera
  4. P.S. Hälsa moroten och päronet :DD

    SvaraRadera
  5. Nej Jannica, såklart du ALDRIG kommer att göra det! ^^

    SvaraRadera