Sidor

tisdag 25 februari 2014

Kortare




Mitt hår blev ganska mycket kortare för ett par timmar sedan, och jag är hur nöjd som helst. Allt slitet, trassligt och fult försvann, kvar blev ett inte lika långt men mycket bättre hår. Jag får precis fast det, det är bekvämt, trevligt och fint. Varför klippte jag inte mitt hår så här kort redan för länge sedan?

För en gångs skull har jag en helt ledig kväll, som jag tänkte använda till att städa upp i mitt rum. Just nu ser man inte hemskt mycket av golvet. Garderoben svämmar ut över sängen, stolen, bordet och golvet, den blandas med skolböckerna eftersom vi inte längre har skåp i skolan och här är bara allmänt ett helt otroligt kaos. Kanske jag till och med skulle få något vettigt gjort efter att jag har städat och hittat alla försvunna saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar