Sidor

tisdag 11 februari 2014

Mat

Jag har inte gjort något på lite för många dagar, när dagens största prestation är att slå sitt eget sjukt dåliga rekord i flappy bird (mitt nuvarande är 13) vet man att något är fel. Ingenting har bara blivit gjort, läxorna har jag gjort rasten före, jag har väntat tills någon annan har lagat mat åt mig och aldrig orlat stuga upp ur min säng. Det har varit helt skönt men nu blev det lite tråkigt. Alltså följde jag med mamma till Sello, köpte pysselgrejer för nu ska det pysslas samhällslära, kom hem och lagade mat för i morgon, gjorde alla läxor, skrev blogginlägg och gjorde något åt Nya Pressun. Mitt chefredaktörskap har inte precis gått strålande, men nu ska det bli något!
För övrigt var jag i riksdagen i dag och lärde mig lite saker, Linda är säker på att det är min framtida arbetsplats, men det tror jag ändå inte. Visste skulle det vara helt roligt och intressant men plan A är det definitivt inte.
Min energi måste ännu räcka till att städa köket, så jag tror att jag slutar blogga här och tar itu med det i stället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar