Sidor

tisdag 17 juni 2014

Artsy

Visst var det fint i Frankrike, trots att den bästa sysselsättningen ibland var att dekorera min mage. Hemma är det också bra, jag har hittat på massor av saker bara för att inte städa mitt rum. Mest lagat mat, men också tagit emot min gymnasieplats och suttit i mitt kök tillsammans med några kompisar som inte var med på resan. Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska få tag i scoutprogrammet (för länken på Fisscs hemsida fungerar inte, det var dagens mest irriterade stund när jag märkte det) och på hur en sleepover i vårt vardagsrum tillsammans med vårt framtida tävlingslag ska ordna sig. Efter em hel del fixande lyckades jag och Ninni ordna ett lag till den ungefär mest legendariska scouttävlingen någonsin, enda problemet är att vi inte känner dem och att de bor i Åbo. Vi hoppas kunna lära känna dem nästa vecka, tyvärr kvarstår problemet att de bor i Åbo och att vi alla har massor av sommarprogram. Vi får väl se hur det går med den saken, alla problem löser sig säkert av sig själv på en sommarlovsvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar