Sidor

onsdag 31 juli 2013

Paus


Ett p-rådd blev inget, ett läger blev avbrutet, min kroppstemperatur var någon grad för varm några timmar för mycket och jag klarade inte av att vara i skogen längre. Speciellt inte att vandra ett dygn med min packning på ryggen. Jag var vargungeledare en stund och hoppade in i en ledares bil som gick till Grankulla. Här sitter jag minst tills i morgon. Sitter och vaktar en lillasyster som ska äta (ni ser att vi tar webcambilder i stället), kraxar för mig själv och läser böcker i väntan på att jag ska börja må bättre.
Att åka iväg på läger sjuk var kanske inte så smart. Jag vet inte riktigt om jag kan räkna det här som ett läger jag har varit på, efter att ha skippat precis allt som kan räknas som jobbigt. Byggandet av lägret, råddet och rivningen. Tillbaka ska jag ännu för att få göra allt roligt där emellan. Jag är säker på att alla älskar mig för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar