Sidor

måndag 21 april 2014

Uppdatering om Jannicas liv

Ifall någon har missat det bloggar jag också på Atlantis blogg, atlantis2014.tumblr.com. Jag  skrev för en stund sedan ett inlägg om skor, något ni kanske vet att jag har en hel del att säga om. Tyvärr tog jag det inte till sin spets och skrev en novell om hur man ska sköta om sina skor, kanske nästa gång?

Andra mystiska saker jag håller på med är äter kikärter, de är faktiskt rätt så otroliga. Alternativen är oändliga, hummus och falafel är bara två av de hundratals alternativ som finns. De är goda, hälsosamma, enkla att laga, mångsidiga och lite hipster. De ska så klart blötläggas och kokas helt från grunden, burkärterna har ingen själ och ska brinna i helvetet. Det bästa jag hittade på med dem under påsklovet var att rosta dem. Blanda de överblivna ärterna med lite salt och olivolja, och sätt in dem i ugnen (200° i en halvtimme), och du har de mest fantastiska krispiga ärterna du någonsin har smakat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar