Sidor

söndag 20 april 2014

Två veckor på ett blogginlägg

Jag var i Wien med tyskagruppen, det var otroligt roligt och vi kanske till och med lärde oss lite tyska. 

Från flygfältet åkte jag sedan direkt till Borgå och ERIK, där jag lyckades bli invald i FSS styrelse. Det kommer att bli ett roligt år!


Efter det var det en riktigt kort skolvecka med massor av saker att göra, och på torsdagen åkte vi till lande. Efter ett par veckor med lite för mycket att göra och lite för mycket sömn var det ganska skönt att komma till en plats där det är helt tyst, där det är kolmörkt på natten, där det tar en halvtimme att koka upp pastavatten och det helt enkelt inte är så bråttom. På lördag åkte dessutom alla utom jag, pappa och Ågren iväg till Grekland, så här blev ännu tystare. Efter ett par båtutflykter i strålande solsken men iskall blåst har jag bränt min näsa och är mer än glad över att jag valde att inte åka med till Kreta (till exakt samma ställe vi var på förra året).  Så småningom kanske min pasta till och med blir klar och jag kan gå ut i solskenet och äta den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar