Sidor

torsdag 5 december 2013

Wir wollen nach Wien fahren

Det är säkert! Vi ska till Wien i april! Och till Lettland i april! Båda två med skolan, det lönar sig att vara aktiv. Tack vare att jag är just aktiv, och måste tjäna lite pengar genom att jobba, har jag haft ingen tid och sovit lite för lite helt för länge, men allt kan man inte få. Speciellt när jag gillar att sova minst nio timmar är det svårt. Nu är det ändå kanske en liten paus, och om inte alls länge kommer jullovet. 
I dag ska vi fira två födelsedagar med mina vänner och i morgon händer inte mycket eftersom det är självständighetsdag. Kanske jag går till Winden och försöker ge någon bilden av att jag är en altiv scout, men på lördag bevisar jag det med att hoppa på bussen till Noux och Explosion. Hej decembertrötthet i kombination med sömnbrist, men roligt ska det förhoppningsvis bli. 


 Med allt annat jag gjorde den här veckan hann jag inte till konstis för att måla, så mina äpplen ser ännu ut så där medan alla andras målningar antagligen är totalt förändrade. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar