Sidor

onsdag 25 december 2013

Från julgubbens säck

Jag är imponerad av julgubben som köpte de bästa, mest nyttiga presenterna någonsin. Ett nytt täcke gjorde den senaste natten till en av de mysigare och jag kan berätta att problemen med flygbiljetterna till London är lösta. Där ska jag också köpa ett par skor, ett par Solovairs som jag har drömt om redan en stund. Mina gamla skor ska jag ge till min get.
Några grejer till fanns det under granen, men de är för långt borta för att jag ska orka fota dem. Till exempel en dusch som lyser i olika färger (det blir tydligen disco i badrummet varje morgon från och med nu) och ett wiispel som heter Abba - you can dance. Behöver jag säga att jag är förskräckligt dålig på det?

 Om två veckor och tre dagar går flyget till London och mina skor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar