Sidor

söndag 15 september 2013

Femåringen Jannica

Efter en vecka som var så stressig och jobbig att jag höll på att krypa ner i min säng och aldrig mera komma upp åkte jag iväg till Kimito med min familj. Där sov jag över tolv timmar, läste två böcker, gjorde nästan ingenting. Jag var och tittade på Arne Alligator med mina småsystrar och kände mig gammal eftersom jag minns tiden före dem. Mellan det att skolan slutade på fredag klockan 14.30 och att vi åkte iväg klockan halv nio på lördag morgon hann jag med mycket. Bland annat shoppa en stund i Sello där vi hittade kläderna som jag nästan hade mardrömmar om och boka en resa till London. Nästan ett år efter att vi åkte iväg förra gången ska vi dit igen, den här gången utan Lina och med Carolina och mamma i stället. Nu gäller det bara att samla pengar några månader framåt, för den elfte januari hoppar vi på flyget ner mot Storbritannien. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar