Sidor

torsdag 28 april 2011

Ett annorlunda inlägg

Hej på er, alla små och stora läsare! Just nu är jag sur. Just hade jag skrivit ett superduperlångt inlägg, men gissa vad jag gjorde? Jag tryckte på något mysko ställe så hela inlägget försvann. Det är sånt som suger när man bloggar från Ipaden. Usch.
Egentligen kanske det var lika så bra att det försvann, för det handlade inte egentligen om någonting. Ungefär om att min inspiration hade flugit till Merkurius och att jag skulle fara och hämta den. Inte för att jag tror att jag måste fara så långt, det räcker definitivt att fara till Berlin i övermorgon, så kommer den helt säkert tillbaka.
Tyvärr har jag ett litet problem. Min kamerasladd är borta. Jo, den är nog laddad och man kan nog fota typ 900 bilder med den innan minneskortet är fullt, men det hjälper inte om man inte kan ladda in bilderna till datorn. Nåja, Mamma Morot får leta imorgon. Jag har redan slösat bort säkert en halvtimme ikväll på att leta.


- Posted using BlogPress from my äiPäd

2 kommentarer:

  1. Tack för den superdupergoda cupcakan.... Hoppas du har en kiva resa.

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Jag tror nog att jag har en superduperrrolig resa :)

    SvaraRadera