Sidor

söndag 20 februari 2011

Mera muffins

Uppenbarligen blir alla här hemma smått störda på mitt intresse för muffinsar. Nu har jag, i kanske en halvtimme, hållit på och fundera hurdana muffinsar det ska bli imorgon. Jordnötssmörsplanen är väl inte helt övergiven, men jag tror att den väntar på ett bättre tillfälle. Just nu ser det ut som om det blir tobleronemuffins med chokladfrosting och cashewnötskaramell... Ojoj vad det blev långa ord! I varje fall, för en liten stund frågade jag Mamma Morot vilken frosting hon trodde att skulle bli bäst. Hon häll just på att blogga [hennes blogg] och orkade inte riktigt fundera på muffins, och blev lite sur... Nåja, hon blir nog gladare i morgon när hon får smaka på min goda muffins!

1 kommentar:

  1. Oj snålvattnet rinner...vad du än bestämmer dej för att baka för muffinsar, så kan jag lova att JAG ÄLSKAR DET...

    SvaraRadera