Sidor

söndag 11 oktober 2009

MGP var bra

Det var verkligen en annorlunda upplevelse att vara på MGP i Böle. Det var helt otroligt många lampor i taket, helt säkert över 200 (på allvar!). Och så var där massa tv-gubbar som babblade och sade till folk vad de skulle göra. jag hejade på Adelina, Miranda (som jag lärde känna från GoSupermodel) och såklart Emelie, som är från samma stad som jag.


Jag har absolut ingen aning om vad vi ska göra på höstlovet, eftersom mamma Morot och Pappa Päron vägrar berätta något. Det enda de säger är att vi sak starta klockan 6 på torsdag morgon, och såklart "att ni får se sen". Grr, jag blir galen!!

P.S "GoSupermodel" är en länk

1 kommentar:

  1. Hihi, om din överraskning på höstlovet är en resa till Sverige, så kanske vi ses ;) Vi skall dit, fast på onsdag.

    SvaraRadera