Sidor

torsdag 24 september 2009

Finskaprov & regn

I dag hade vi finskaprov. Det var nog inte så hemskt roligt, men egentligen ganska lätt. Om man nu tänker på att finska inte är ett av mina bästa ämnen, så gick det rätt så bra. I går hade vi sportdag, otur för mig som HATAR sportdagar. Ett plus med den var att vi fick sluta kl. 13, fast vi egentligen skulle ha slutat 15. Och sista timmen såg vi på film. Så kanske inte SÅ illa ändå. Jag ska just gå ut med Ågren, men det ser ut att börja regna. Hoppas att det inte gör det medan jag är ute, Ågren tycker verkligen inte om regn och stretar emot och vill gå tillbaka ända tills han ser vårt hus.

1 kommentar:

  1. Haha! Vissa hundar ÄLSKAR regn, men tydligen inte din tax. Kom ihåg att gå till min blogg och kommentera också,
    www.pupstars.blogspot.com

    SvaraRadera