Sidor

söndag 24 oktober 2010

Halloween




Vi blev ganska skrämmande när vi sminkade oss lite... Jag blev en vampyr och fick ett äckligt sår på handen och min kompis sminkade ögonen kolsvarta och fick också ett superäckligt sår...Filmen som vi såg på var inte precis skrämmande, den hade inte så värst mycket handling, och omslaget var rosa. Det blev nog inte så mycket "halloween" före morgonen i dag. Det där fejkblodet som jag har på hakan var inte lätt att få bort, och jag måste få bort det eftersom jag ska sjunga med kören på någon konsert i dag. Nåja, det är åminstone nästan borta nu... Nu fixade jag bara ansiktet, men nästa vecka ska jag också har vampyrkläder. Jag har redan köpt en stor svart kjol och en vit skjorta från en loppis, men jag måste sy om kjolen lite och göra blodfläckar på skjortan. Ni får se nästa veckoslut!

2 kommentarer:

  1. Gud dom ser äckliga ut alltså såren!! :o
    Hur i hela världen kan man göra dom sådär bra? Liksom hur har ni gjort dem? och en grej till varifrån har ni köpt den där 6 euros sminklådan?
    xD :D:D



    //Rebecka rebbiwood.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Ajja sorry Rebeckaa såg inte... Vi gjorde nu bara (: Den var från BR <3

    SvaraRadera