Sidor

onsdag 5 augusti 2009

Pyttesyster


På måndagen fick jag ännu en lillasyster, Fjuni. Ännu ett tillägg i listan. För säkerhets skull skriver jag hela listan, så att ni inte ska rådda bort er:( längst ner i inlägget) Hon är jöttesöt och det är henne ni ser på bilden. Ågge tycker att det är roligt, och samtidigt lite konstigt, att han har fått en till medlem i flocken. Ågrens tankar: Hmm, är det här en valp? luktar lite som min familj, men ändå inte...
1. Pappa Päron,Min pappa
2. Mamma Morot, min mamma
3. Calzzi, min stora lillasyster, 9 år
4. Fiisu, min mindre lillasyster, 5 år
5. Fjuni(NY), min minsta lillasyster, 2 dagar nu
6. Jacca, Jag, den största storasystern, 11 år
7. Hunden Ågren, alias Ågge, Ågge-dogge, Brända Korven, Lurvbullen och Snuffeludding, nästan 1 år.

1 kommentar:

  1. GRATTIS GRATTIS ! Är sååå glad för er skull! Hon är så söt lilla Fjuni! Hoppas jag snart får träffa henne och er andra.
    Kram,
    Lotta

    SvaraRadera