Sidor

måndag 4 maj 2009

Välkommen till min glänsande nya blogg

Hej och välkommen till min nya blogg. Jag heter Jacca och är ungefär 11 år. Jag har kanske en liten gullig tax, som ni kanske snart får se bilder på. Jag bor ungefär i Finland, kanske i eventuellt liten idyllisk stad nära Helsingfors. Min familj består möjligen av dessa typer:
  1. Pappa Päron
  2. Mamma Morot
  3. Calzzi den galne 9-åriga systern
  4. Fiisu den mindre galna 5-åriga lillasystern
  5. Jacca -jag
  6. Hunden Ågren, alias Fnattis, Ågge, Åggelooni, Snuffhundis, Lurvbullen, Brända Korven

1 kommentar:

  1. Hej Jacca!
    Det var trevligt att hitta din blog och läsa om dej. När får vi se bilder av Ågren?
    undrar en som kanske är ganska gammal, kanske släkt och kanske bor i Helsingfors ;D
    Hälsa Päronet och Moroten från Tippan

    SvaraRadera